Viki2

Един майстор е майстор тогава, когато на абсолютно всички нива извайва нещата

 

Болка в лявото рамо – част 2

Продължаваме да изследваме болката в лявото рамо. Причините и лечението се оказват многопластови, изисква се работа на много нива.

В тази регресия В. видя свой минал живот: “Замък, старовременен. Стените са от камък, огромна вечеря, на дълга маса.” В. е около 20-годишен младеж, калфа, и прави прекрасни бижута. И понеже са харесали най-много моето бижу, съм се възгордял.” Последвал разговор с Майстора, който е с дългосрочни последици и няколко съсипани живота.

В. отново се среща с Ледената Кралица и този път не бяга. Но все още не е напълно готова да се справи с проблема.

Ю: Каква е причината за болката в ръката – истинската, най-дълбоката причина – тая, която е останала скрита досега?

В: Тече някакъв процес… Идват думи, идват и картини. Думите обясняват картините. Виждам една светлина, от три места идва, от три отделни звезди и се събират където ме боли рамото. И като че се опитват да правят нещо, нещо като трансформация в тялото ми.

Ю: Позволяваш ли го?

В: Да, разбира се. Обаче… Обясняват ми, че не го допускам, защото не вярвам в себе си, в смисъл – правя бижута, но аз нямам бижутерско образование и това ме спъва, т.е. не вярвам, че съм достатъчно добра да ги правя сама. Подценявам се и така блокирам процеса.

Ю: Подсъзнателно?

В: Да. Чисто на физическо ниво не считам, че съм достатъчно добра, за да направя каквото трябва.

Ю: Ако е позволено, искам да попитам твоето подсъзнание. Свържи се с него и му позволи то да даде отговор: От къде на подсъзнателно ниво идва този блокаж? Коя е първата случка, когато се е случило това?

В: Замък, старовременен. Стените са от камък, огромна вечеря, на дълга маса. Хората са с бради, може би е… Така, като искам сравнение, ми казват: по времето на цар Калоян, след Аспарух е… не е нали…

Ю: Остави първо подсъзнанието да даде информацията, после ще искаш пояснения.

В: А не, аз го виждам като цяло и се опитвам да го обясня. Виждам майстор, който е ковач, но прави и бижута. Всъщност, пира е даден, защото са направили някаква огромна поръчка и са им платили. Това е като манифактура, като фабрика за бижута от древни времена. Има един собственик, няколко майстора, има чираци, има и калфи. Аз съм един от калфите – младо момче на около 23. И понеже са харесали най-много моето бижу, съм се възгордял. В тоя момент майсторът ме дърпа и ми казва: „Това, че харесват твоите неща, не значи, че са най-добре изработени. Имаш много, много да учиш още.“ И това ме попарва. Оттогава аз помня тези думи на този майстор – че не съм достатъчно добра.

Ю: Какво е привличало хората към твоите бижута? Каква е причината да ги считат за по-добри?

В: Силата, която носят. Същата сила, която е и днес. Някои неща не се променят с времето. /В сегашния си живот В. прави бижута, които имат лечебен ефект. Оказа се, че историята се повтаря в много голяма степен/

Чувайки думите на Майстора, Калфата психически се срива – не може да яде, не може да спи, чувства се много зле. Повече не може да прави бижута. “Думите на Майстора просто го попарват и цялото му същество се сгърчва.” В същото време си обещава да стане най-добрия. Но е нетърпелив, не изпипва нещата. „За него е важна идеята и в момента, в който я види съвсем ясно, губи желание да я довърши във физическия свят. Работи в менталния и когато там е готово, оттегля вниманието и усилията си от физическия свят. И това е, което иска да му каже майстора: Че един майстор е майстор тогава, когато на абсолютно всички нива извайва нещата.“

Ю: Калфата какво е разбрал?

В: Калфата го разбира много добре сега.

Ю: А тогава?

В: Тогава го приема като това, че е некадърен.

Ю: Ахааа. Не само е приел, но и е повярвал, доколкото разбирам, така ли е?

В: Мххх. Но просто Майстора е искал да му каже друго.

Ю: Да. И какво е решението?

В: Ако Калфата може да се върне с този отговор, който получи сега, би станал майстор.

Ю: Да опитаме. Попитай Калфата готов ли е да приеме този отговор?

В: Калфата всъщност разбира, че Майстора е самия той. Затова не му е познат.

Ю: Т.е. ти се виждаш в ролята и на майстора, и на калфата?

В: Да. И ги обединих двамата.

Ю: Супер. Какво ще правиш сега с това?

В: Взимам си го сега – цялото това познание.

Осъзнавайки гледните точки на двете страни докато е в регресия, човек лесно може да разбере ситуацията, в която е бил и да вникне в смисъла на това, което е преживял.

Ю: Добре, нека да попитаме колко минали животи си имала, в които си носила този блокаж, това съпротивление, което е свързано с болката в ръката?

В: Ако всеки минал живот е като нанизано манисто, то виждам цял гердан – до онзи младеж Захарис, който нямаше пол, който отвори книгата със Снежната кралица! Всъщност, във всеки един живот го има този проблем и явно се проявява по такъв начин.

Ю: Нека да уловим проблема. Какво предлага Висшия Аз – да ги гледаме живот по живот или всички наведнъж?

В: Ами той проблема е един и същ, просто се проявява. Няма значение кой живот ще хванем.

Ю: Какво можем да направим, за да изчистим проблема от всички животи – от раз?

В: Отговора е: Да се преборим с Ледената кралица.

Ю: Как?

В: Енергиите са толкова силни… Почва да пулсира третото ми око и го усещам много такова живичко, не е болезнено, но…

Ю: Да изчистим третото око, така ли?

В: Всъщност – да.

Ю: Арх.Раджиел, кой е най-добрия начин да се изчисти третото око?

В: /с променен глас/ Дъще моя, отвори очите си и погледни света, подледни всичко, което е. Позволи му да е такова, каквото е. Не се страхувай и не носи отговорността – няма смисъл. Просто приеми даровете. Да, те носят и отговорност, но не и страх от отговорност. Откажи се от нея – ти си просто човек.

Ю: Какво се случва с третото око?

В: Усещам тежест, пулсирането спря.

Ю: Изчиства ли се?

В: Виждам Раджиел с нещо като жезъл. Той го е вдигнал и все едно, че рисува върху челото ми някакви символи, и те потъват в мен. Обяснява ми, че това е нещо като инициация, за която трябва време, за да може да се… Всмисъл, както на твоите рейки им трябват 21дена, за да се настроиш, някакво такова време. Не знам какво ми даде. Нямам представа.

Ю: Свързано ли е с болката в ръката?

В: По-скоро с цялостното.

Ю: Какво да правим с тая болка в ръката? Какво можем да направим, за да мине? Кога е добре да мине?… /мълчание/ Снежната кралица – можем ли да се обърнем към нея?… /мълчание/ Ти какво си готова да направиш, да промениш?

В: Върнах се в момента, в който съм онзи безполов младеж, и когато тя се появява, вече не бягам от нея. Обръщам се с лице към нея и тя изведнъж се смалява, смалява и става малка като феичка и аз просто я затворих в едно, което е като чинийка и отгоре има капак. Рисуват в Красавицата и Звяра розата в такова нещо – точно в такова нещо я затворих. /пясъчния часовник от филма Красавицата и звяра/

Ю: Тя как се чувства?

В: Не е щастлива. Но не можа да ми докосне рамото.

Ю: Можете ли да сключите някакво споразумение? Да се договорите за нещо?

В: Не, не съм готова още. Засега поне я обезвреждам, по-нататък, когато стана достатъчно готов и имам достатъчно сили – тогава.

Ю: Добре. Тя какво иска?

В: Тя е много ядосана. Раджиел ми подава ръка и аз му слагам… Дадох му я.

Ю: Супер. Помогна?

В: Да, чувствам облекчение. Вече не е мой проблем.

Ю: Супер! Нека да благодарим. Как е ръката?

В: Усещам я по различен начин. Пак имам дискомфорт, но е по съвсем различен начин.

Ю: Добре. Какво трябва да се направи още, за да изчезне целия дискомфорт от ръката?

В: Предписаните процедури и време.

Ю: Колко време?

В: Седем дни.

Ю: Какво е добре да прави В през тези 7дни?

В: Повече умствена работа, отколкото физическа. Време за наместване.

Ю: Как е по-добре – да има повече срещи с хора, или да е сама?

В: Показват ми един път и няма друг, т.е. да си вървя по него, каквото трябва, си се случва. Като в тунел съм, няма къде да отида.

Ю: Не може да сбъркаш?

В: Не.

Ю: Това е за момента?

В: Точно тунел виждам.

Ю: Все едно, че посланието е: Да приемаш нещата?

В: Да. Това е пътя.

На места текстът е редактиран с цел по-лесно четене.

 

Please like & share:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>